Loading...

Αναρωτήθηκε ποτε κανείς γιατί άραγε δημιουργήθηκαν τα Μετρό;

 Θα πειτε τι ερώτηση ειναι αυτη ; Πολυ κουφο.Τα Μετρο ξερουμε οτι δημιουργουνται για να λυθεί το κυκλοφοριακό προβλημα . Κάναμε Μετρό στην Αθηνα , για να γινει η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας .Υπαρχουν χιλιαδες αυτοκινητα και η ζωη των κατοίκων εγινε δυσκολη. Ολα αυτα Σωστα .Αν καναμε ενα μετρό σε μια χωρα π.χ. της Αφρικης ,σε μια πολη που δεν εχει πολλους κατοικους και με πολυ λιγα αυτοκίνητα, δεν θα λεγαμε οτι κατι δεν παει καλα; Γιατι να ξοδεψουν τοσα χρήματα; Ε λοιπον ερχεται η ερώτηση . Τα Μετρό γιατι αρχισαν να κατασκευαζονται απο πολυ παλια;Για να δούμε μερικά. Το Μετρό στο Λονδίνο άρχισε να δημιουργείται από το 1863, ενώ έως το τέλος του 19ου αιώνα μετρό αποκτούν και η Νέα Υόρκη, η Βουδαπέστη και η Βιέννη.Του Παρισιου εγινε το 1900, μια εποχή δηλαδη που ακόμη κυκλοφορούσαν τα κάρα και σίγουρα ο πληθυσμό δεν ήταν τόσος που να προκαλεί την ανάγκη υπόγειων διαδρομών. Τι ήταν εκείνο που τους έκανε να θεωρήσουν αναγκαίο το Μετρό; Έχουν αναφερθεί πολλά και παράδοξα περιστατικά από τους εργάτες που δούλευαν εκείνη την περίοδο για την διάνοιξη των υπόγειων στοών. Πολλοί από τους εργαζόμενους, και μάλιστα περιστατικά έχουν καταγραφεί από εφημερίδες της εποχής, ήταν μάρτυρες θέασης περίεργων όντων που έκαναν την εμφάνισή τους στα βάθη των στοών και που έγιναν η αιτία να εγκαταλείψουν ακόμα και την εργασία τους από τον φόβο. Έγραψα για τα Μετρο για να δειξω οτι αυτοι που μας κυβερνουν εχουν την γνωση ,και κανουν πραγματα που για μας φαινονται σχεδον παράλογα .Κανουν την δουλειά τους κρυφα , χωρις να δινουν λογαριασμό σε μας τον απλο λαο ,και αν ρωτήσουμε αυτους που φαινονται υπεύθυνοι θα μας σερβιρουν οπωσδήποτε μια λογικη απαντηση η οποια βεβαια δεν ειναι η αληθινή .Υπαρχουν χιλιαδες μυστικα που εμεις ο απλος λαος εχει μαυρα μεσάνυχτα. Δυο παραδείγματα αναφερω. Οταν ηταν αντιπροεδρος της Αμερικης ο Τρουμαν, δεν ηξερε οτι κατασκευαζαν την ατομικη βομβα. Πεθανε ο Ρουσβελτ, εγινε προεδρος και τοτε το εμαθε απο τον Οπενχάιμερ που πηγε να τον ρωτησει αν θα συνεχιστεί το προγραμμα Μανχάταν (η κατασκευη της ατομικης βομβας).Τοτε διαπιστώθηκε οτι ο μεχρι τωρα αντιπροεδρος της Αμερικης, ο Τρουμαν, δεν ηξερε τιποτα γι αυτο το προγραμμα . Φανταστείτε τι ηξερε ο απλος κοσμος . Και το δευτερο παραδειγμα ειναι οταν εγινε η καθέλκυση του πυρινικου αμερικανικου υποβρυχίου Ναυτιλος, απο τον Νιξον .Το Ναυτιλος ειχε την ικανοτητα να πηγαίνει σε μεγαλα βαθη και ετσι να μην εντοπίζεται απο τα ρωσικα σοναρ. Ηταν ενα αορατο οπλο . Ρωτηθηκαν ομως οι αρμοδιοι οτι αφου δεν τα πιανουν τα σοναρ (και αυτο γινεται με την βοηθεια των ηλεκτρομαγνητικων κυμάτων) τοτε πως εχουν επαφη με το πληρωμα του υποβρυχίου; Αφου δεν φτανουν τα ηλεκτρομαγνητικα κυματα σε τοσο μεγαλο βαθος ;Θα γινει πολεμος και το πληρωνμα χαμπαρι δεν θα το παρει. Τοτε αναγκαστικαν να πουνε οι αρμοδιοι την αλήθεια . Η επικοινωνία γινοταν με τηλεπάθεια . Ειχανε πομπους και δεκτες ειδικους ανθρωπους που ξερουν απο αυτα . Κατω η δοκιμή της ατομικης βομβας

author

This post was written by: Author Name

Your description comes here!

Get Free Email Updates to your Inbox!

Δημοσίευση σχολίου

CodeNirvana
Από το Blogger.

Λιγα λογια για μενα


Λιγα λογια για μενα

Ο Παναγιωτης Δαριβας γεννηθηκε στην Κατερινη, σπουδασε Φαρμακευτικη στην Ιταλια, και ασχολειθηκε με την δημοσιογραφια 32 χρονια.

Δεν εξασκησε το επαγγελμα του φαρμακοποιου αλλα ακολουθησε την δημοσιογραφια.

Αρχη εκανε στην Ιταλια και Γερμανια με γελοιογραφιες και κατοπιν ηρθε στην Ελλαδα οταν τελειωσε τις σπουδες του.

Εδω ανακαινησε το περιοδικο Κουιζ, φερνοντας καινουργια πνευματικα παιχνιδια Rebus κλπ και εγραφε και στο περιοδικο Πανοραμα (ευθυμογραφηματα γελοιογραφιες και σταυτολεξα ).

Αργοτερα εκανε δικη του εφημεριδα με τιτλο ΤΑ ΝΕΑ της ΠΙΕΡΙΑΣ και περιοδικα ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ , ΜΙΝΙ SUDOKU και NEW SUDOKU.

Τωρα ειναι συνταξιουχος.


Follow Us!

Comment!

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

© Copyright Το Άγνωστο
Back To Top