Αν τα ορυκτά αποτελούν τροφή των φυτών, τα φυτά τροφή των ζώων και τα ζώα και τα φυτά τροφή του ανθρώπου, μήπως υπάρχουν και άλλες οντότητες που τρέφονται από τους ανθρώπους; Αποτελεί ο άνθρωπος την κορυφή της τροφικής αλυσίδας ή μήπως αυτή προχωράει και πέρα απ’ αυτόν; Όπως εμείς εκτρέφουμε σε φάρμες ζώα για τα διάφορα προϊόντα τους και το κρέας τους, μήπως ο πλανήτης μας αποτελεί επίσης τη φάρμα κάποιων «θεών» ή «Κυρίων», που μας εκτρέφουν επίσης, χωρίς να το παίρνουμε καν χαμπάρι, και τρέφονται διαρκώς από τις οποιεσδήποτε εκπορεύσεις μας; Θα πειτε βλακειες.Το γράμμα ωμέγα («ω μέγα» ή «μακρό ο») της ελληνικής γραφής είναι νεότερο κι επινοήθηκε σε αντιπαράθεση με το γράμμα όμικρον («μικρό» ή «βραχύ ο»). Στις αρχαιότερες ελληνικές επιγραφές δεν υπήρχε καμιά διάκριση μεταξύ αυτών των δυο γραμμάτων και γράφονταν και τα δυο ως Ο. Το γράμμα Ω καθιερώθηκε επίσημα στην Αθήνα κατά την περίοδο του άρχοντα Ευκλείδη (403 π.Χ) και κατά τους χρόνους του Αδριανού καθιερώθηκε και το σχήμα του μικρού γράμματός του ω. Για παράδειγμα ο Πλάτωνας αναφέρει ότι η σημερινή ώρα γραφόταν «όρα». Ας θεωρήσουμε τώρα δύο αρχαίες ελληνικές λέξεις: τη λέξη βροτός, που σημαίνει θνητός και τη λέξει βρωτός που σημαίνει φαγώσιμος. Αν αμελήσουμε τη διαφορά του ο από το ω, η οποία όπως είπαμε παλαιότερα δεν υπήρχε, τότε έχουμε στην πραγματικότητα μία ταύτιση των δύο αυτών εννοιών που σημαίνει πως κάθε θνητός είναι και «φαγώσιμος»!!! Ο άνθρωπος δηλαδή είναι «φαγώσιμος», αλλά φαγώσιμος από τι; Μήπως από το δημιουργό/δημιουργούς του ; Πριν από τους ανθρώπους θυσιάζονταν ζώα, διότι αυτοί στους οποίους θυσιάζονταν δεν ήσαν θεοί» (!!!) Μας λεει ο Φιλιππος , οτι ο Διας δεν ηταν θεος και δεν ειχε αναγκη να θυσιαζουν ανθρωπους αλλα και με ζωα βολευονταν ..Τωρα ερχετε η ερωτηση τι επαιρνε ο θεος, οι θεοι με την θυσια του ανθρωπου; Εγραψα πολλες φορες οτι ολοι αυτοι οι θεοι της γης ειναι εξωγηινοι. Ο πραγματικος Θεος ειναι κατι το ασυληπτο. Αυτοι οι εξωγηινοι λοιπον για να επιβιωσουν χρειαζονται την αυρα, την ενεργεια του ανθρωπου καθως και την αδρεναλινη .Κατα την θυσια, το θυμα, ο ανθρωπος φοβοταν ,ανεβαινε η αδρεναλινη, γινοτανε δυνατη η αυρα ,τρεφοτανε ο θεος ,οι θεοι .Το λεει και ο Πλατων .Αλλη φορα ομως. Κατω η αυρα που εχουμε και παρατηρουμε οτι μερικες φορες οταν μιλουμε με καποιο προσωπο οταν φευγει αισθανομαστε κουρασμενοι Μας εκλεψε την ενεργεια μας, την αυρα μας .
Loading...
Οι θεοι μας μηπως μας εκαναν για να μας κλεβουνε την ενεργεια μας ;
Αν τα ορυκτά αποτελούν τροφή των φυτών, τα φυτά τροφή των ζώων και τα ζώα και τα φυτά τροφή του ανθρώπου, μήπως υπάρχουν και άλλες οντότητες που τρέφονται από τους ανθρώπους; Αποτελεί ο άνθρωπος την κορυφή της τροφικής αλυσίδας ή μήπως αυτή προχωράει και πέρα απ’ αυτόν; Όπως εμείς εκτρέφουμε σε φάρμες ζώα για τα διάφορα προϊόντα τους και το κρέας τους, μήπως ο πλανήτης μας αποτελεί επίσης τη φάρμα κάποιων «θεών» ή «Κυρίων», που μας εκτρέφουν επίσης, χωρίς να το παίρνουμε καν χαμπάρι, και τρέφονται διαρκώς από τις οποιεσδήποτε εκπορεύσεις μας; Θα πειτε βλακειες.Το γράμμα ωμέγα («ω μέγα» ή «μακρό ο») της ελληνικής γραφής είναι νεότερο κι επινοήθηκε σε αντιπαράθεση με το γράμμα όμικρον («μικρό» ή «βραχύ ο»). Στις αρχαιότερες ελληνικές επιγραφές δεν υπήρχε καμιά διάκριση μεταξύ αυτών των δυο γραμμάτων και γράφονταν και τα δυο ως Ο. Το γράμμα Ω καθιερώθηκε επίσημα στην Αθήνα κατά την περίοδο του άρχοντα Ευκλείδη (403 π.Χ) και κατά τους χρόνους του Αδριανού καθιερώθηκε και το σχήμα του μικρού γράμματός του ω. Για παράδειγμα ο Πλάτωνας αναφέρει ότι η σημερινή ώρα γραφόταν «όρα». Ας θεωρήσουμε τώρα δύο αρχαίες ελληνικές λέξεις: τη λέξη βροτός, που σημαίνει θνητός και τη λέξει βρωτός που σημαίνει φαγώσιμος. Αν αμελήσουμε τη διαφορά του ο από το ω, η οποία όπως είπαμε παλαιότερα δεν υπήρχε, τότε έχουμε στην πραγματικότητα μία ταύτιση των δύο αυτών εννοιών που σημαίνει πως κάθε θνητός είναι και «φαγώσιμος»!!! Ο άνθρωπος δηλαδή είναι «φαγώσιμος», αλλά φαγώσιμος από τι; Μήπως από το δημιουργό/δημιουργούς του ; Πριν από τους ανθρώπους θυσιάζονταν ζώα, διότι αυτοί στους οποίους θυσιάζονταν δεν ήσαν θεοί» (!!!) Μας λεει ο Φιλιππος , οτι ο Διας δεν ηταν θεος και δεν ειχε αναγκη να θυσιαζουν ανθρωπους αλλα και με ζωα βολευονταν ..Τωρα ερχετε η ερωτηση τι επαιρνε ο θεος, οι θεοι με την θυσια του ανθρωπου; Εγραψα πολλες φορες οτι ολοι αυτοι οι θεοι της γης ειναι εξωγηινοι. Ο πραγματικος Θεος ειναι κατι το ασυληπτο. Αυτοι οι εξωγηινοι λοιπον για να επιβιωσουν χρειαζονται την αυρα, την ενεργεια του ανθρωπου καθως και την αδρεναλινη .Κατα την θυσια, το θυμα, ο ανθρωπος φοβοταν ,ανεβαινε η αδρεναλινη, γινοτανε δυνατη η αυρα ,τρεφοτανε ο θεος ,οι θεοι .Το λεει και ο Πλατων .Αλλη φορα ομως. Κατω η αυρα που εχουμε και παρατηρουμε οτι μερικες φορες οταν μιλουμε με καποιο προσωπο οταν φευγει αισθανομαστε κουρασμενοι Μας εκλεψε την ενεργεια μας, την αυρα μας .
Από το Blogger.
Λιγα λογια για μενα
Λιγα λογια για μενα
Ο Παναγιωτης Δαριβας γεννηθηκε στην Κατερινη, σπουδασε Φαρμακευτικη στην Ιταλια, και ασχολειθηκε με την δημοσιογραφια 32 χρονια.
Δεν εξασκησε το επαγγελμα του φαρμακοποιου αλλα ακολουθησε την δημοσιογραφια.
Αρχη εκανε στην Ιταλια και Γερμανια με γελοιογραφιες και κατοπιν ηρθε στην Ελλαδα οταν τελειωσε τις σπουδες του.
Εδω ανακαινησε το περιοδικο Κουιζ, φερνοντας καινουργια πνευματικα παιχνιδια Rebus κλπ και εγραφε και στο περιοδικο Πανοραμα (ευθυμογραφηματα γελοιογραφιες και σταυτολεξα ).
Αργοτερα εκανε δικη του εφημεριδα με τιτλο ΤΑ ΝΕΑ της ΠΙΕΡΙΑΣ και περιοδικα ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ , ΜΙΝΙ SUDOKU και NEW SUDOKU.
Τωρα ειναι συνταξιουχος.
Δημοσίευση σχολίου